זמן קריאה: 1 דקה

פיצ'רים חדשים באינסטגרם!

אתמול בקליפורניה התקיים כנס F8 של פייסבוק, למפתחים, יזמים ויוצרים מרחבי העולם, שבו הכריז מנכ"ל פייסבוק, מארק צוקרברג, על מספר פיצ'רים חדשים לאינסטגרם ולפייסבוק. החידושים האלו נועדו כדי להפוך את האינסטגרם למושכת יותר למשפיענים, יוצרים ובעלי עסקים ברשת.

המטרה היא להניע את החברה קדימה, ולמקם את אינסטגרם, שכיום משתמשים בה יותר ממיליארד אנשים מידי חודש, כמעין תחליף לפייסבוק.

עם השנים, משתמשים צעירים עזבו את פייסבוק ומחפשים אפליקציות מגניבות ומעניינות יותר, ופייסבוק מכירים בכך שאינסטגרם נמצאת כעת בקנה מידה גבוה מבחינה תרבותית וחברתית, ושהיא יכולה להיות הרשת החברתית הדומיננטית ביותר.

הפיצ'ר החדש הראשון הוא המצלמה בתוך האפליקציה שעוצבה מחדש לחלוטין ונקראת: "מצב יצירה" Create Mode

הרעיון הוא להקל על המאמצים ה"יצירתיים" יותר בהעלאת פוסט.

בעזרת התכונה החדשה הזו, יהיה קל לבנות פוסט מאפס, ולא יהיה צורך לערוך את תמונה או וידאו באפליקציות לעיצוב ועריכה חיצוניות.

במידה ואתם אוהדים גדולים של סטוריז, ומפרסמים סקרים או חידונים לדוגמא, זה יכול להיות מעולה עבורכם!

פיצ'ר חדש נוסף הוא לאפשר לכל משפיען, אמן או סלבריטאי לתייג מוצרים, וכך העוקבים שלהם יוכלו לקנות את המוצר באותו הרגע ישירות מהאפליקציה!

ממש לפני ההכרזה, אינסטגרם אפשרה רק לחברות להשתמש בתיוגי קנייה כדי למכור מוצרים, ובאמצעות תהליך שנמצא כרגע בגרסת בטא, "הקופה" החדשה של האפליקציה, תאפשר לרכוש ממנה ישירות מבלי לצאת ממנה. ועכשיו, אינסטגרם סיפרה שגם אנשי ציבור, יוצרים, ספורטאים אמנים ועוד, יקבלו את הגישה לפיצ'ר החדש, שיאפשר גם להם לתייג מוצרים ולתת לעוקבים שלהם לרכוש את אותם המוצרים ישירות מהאפליקציה!

בנוסף לפיצ'רים הממוקדים ליוצרים, אמנים וכו', אינסטגרם תשיק סטיקר "תרומה" לסטוריז כדי לאפשר לגייס כסף עבור ארגונים ללא מטרות רווח.

הם הדגישו כי 100% מהכספים שיגוייסו ילכו ישירות לעמותה הנבחרה ע"י העוקב.

מחכים שכל הפיצ'רים החדשים האלו יגיעו לארץ שנוכל להשתמש בהם!

מקווים שנהניתם.

רוצים לקדם את עמוד האינסטגרם העסקי שלכם? אנחנו הכתובת!

צוות אינסטה ישראל 🙂