זמן קריאה: 1 דקה

10 טיפים שישפרו את המעורבות והחשיפה בעמוד בזכות הסטוריז שלכם!

רוצים להעלות את המעורבות והחשיפה מהסטוריז שאתם מעלים?

סטוריז באינטסגרם הם כיפיים, חינמים ודרך מעולה לגרום לעוקבים שלכם להיות מעורבים יותר, גם אם הם לא תמיד מסתכלים על הפוסטים שלכם.

עם למעלה מ-500 מיליון אנשים הצופים בסטוריז באינסטגרם מידי יום, אתם רוצים להפוך אותם למעורבים יותר בכל הנוגע לעמוד העסקי, ולגרום לו להתקדם משמעותית!

על מנת לבנות קהל עקבי ונאמן לסטוריז שלכם, שיעזרו לקדם את העמוד והחשיפה שלו, ובנוסף עוקבים שיצליחו לייצר באז סביב העסק שלכם, עליכם לחשוב על הסטוריז כמגזין או תוכנית ריאלטי.

היות ואנשים משקיעים היום מאמצים רבים על מנת ליצור סטוריז יפים ומושקעים, הם רוצים שהעוקבים גם יצפו בהם בסופו של דבר!

הנה 10 דרכים שלדעתנו יכולות להעלות את הצפיות והחשיפה בסטוריז שלכם:

1# תכנון מראש ליצירת סטוריז נכונים ומדוייקים לקידום העמוד.

ברגע שתחליטו מראש מה לפרסם בסטוריז שלכם, תוכלו למקד את המטרה ולספר אודות המותג או העסק שלכם בצורה ברורה ומדוייקת.

אם תעשו סטוריז שיספרו על המותג בצורה מעניינת, עם התחלה, אמצע וסוף, הסיכוי שהעוקבים שלכם ימשיכו לצפות בכל הסטוריז הוא גבוה יותר.

בנוסף, תנסו לחשוב על דרכים מקוריות להציע הטבה כלשהי במהלך הסטורי, ותנו לעוקבים שלכם סיבה להמשיך ולצפות בסטוריז!

זה יכול להיות פשוט כמו להוסיף קטע של מאחורי הקלעים מהחנות או המשרד לדוגמא.

2# צרו עיצובים יפים ומושקעים לסטוריז התואמים לאסתטיקה של המותג שלכם.

סטוריז מושקעים ויפים צריכים לשקף את האסתטיקה של עמוד האינסטגרם שלכם ובסופו של דבר זה ישתלם כשתצליחו למשוך עוקבים חדשים ולהעלות את החשיפה של העמוד שלכם.

נסו לעצב סטוריז שנעים להסתכל עליהם, והשתדלו לשלב בתוכם מודעות למותג או לעסק שלכם, שהעוקבים יצליחו לזהות את המראה הייחודי שלכם מהצפייה בסטוריז בלבד.

ברגע שתצליחו לייצר אסתטיקה ייחודית לכם, זה יעזור לכם להתבלט מהמתחרים, והעוקבים שלכם ימליצו לאחרים לעקוב אחריכם.

קחו בחשבון שיצירת מראה עקבי, טוב ואיכותי לוקח זמן ומאמץ, אבל זה בהחלט יכול לבנות קהל יעד נאמן בהמשך, שיחכה ויצפה לראות את הסטוריז הבאים שתפרסמו.

untitled image
untitled image
untitled image
untitled image

3# שתפו פעולה עם מותגים אחרים באינסטגרם!

במידה ואתם מרגישים תקועים ולא בטוחים מה לכתוב כדי לשמור על העוקבים שלכם שירצו לצפות בסטוריז, זה הזמן לשיתוף פעולה!

תוכלו לתת למישהו "להשתלט" על הסטוריז שלכם, ולערוך סרטונים שיובילו קהל עוקבים חדש לצפות בעמוד שלכם, או לעשות סרטוני אינסטגרם לייב עם מותג אחר.

שיתופי פעולה הם דרך מצויינת לפנות לקהל עוקבים חדש, ובאותו זמן, לשמר את העוקבים שלכם ולגרום להם לצפות בתוכן חדש ומרענן.

שימו לב שכאשר אתם מחליטים לעשות שת"פ עם מותג או משפיען אחר, עליכם לקחת בחשבון גם את הקהל יעד שלהם. אתם צריכים לבצע שת"פ עם מותגים או משפיענים שקהל היעד של שניכם יהיה רלוונטי לתוכן שתעלו יחד, ושניהם ירצו לראות במה מדובר.

untitled image
untitled image
untitled image
untitled image

4# הוסיפו האשטאגים לסטוריז לשפר את החשיפה ומעורבות.

אם אתם מחפשים דרך פשוטה ונכונה להעלות את החשיפה של הסטוריז שלכם, הוסיפו האשטאגים לסטוריז!

כאשר אנשים מחפשים האשטאגים ספציפיים באינסטגרם, במידה וזה האשטאג פופולארי מספיק, הם יוכלו לצפות בסטוריז שהוסיפו את ההאשטאג שחיפשו, כולל אתכם.

במידה ואהבו את מה שראו, אולי אפילו יתחילו לעקוב אחרי הפרופיל שלכם.

ניתן להוסיף עד 10 האשטאגים לכל סטורי.

תוכלו להסתיר אותם מאחורי סטיקר או GIF שלא יבלטו.

5# שיתוף תוכן (UGC) של העוקבים שלכם.

במידה והעוקבים שלכם רכשו מוצרים שלכם, והצטלמו איתם, שתפו את העוקבים שלכם בסטורי יצירתי ומושקע. תחשבו על הערך המוסף שיש לשיתוף תוכן כזה, זהו תוכן אמין ב-50% לעומת כל סוג תוכן מדיה אחר!

תוכן שנוצר ע"י העוקבים או הלקוחות שלכם הוא שווה ערך למשהו שסיפרו לכם ואתם העברתם הלאה למישהו הבאה, וכך נוצר מפה לאוזן תוכן חדש ועדכני. כלומר שכל פוסט או סטורי שנוצר ע"י הלקוחות שלכם הוא שווה זהב, ואנו ממליצים בחום להשתמש בו.

תראו לדוגמא את חברת בגדי הים הבאה, שיצרה סדרת סטוריז של לקוחות שהעלו סטורי בעמוד הפרטי שלהם, והם השתמשו בסטוריז האלו לקידום בגדי הים החדשים שלהם.

untitled image
untitled image
untitled image

6# השתמשו באנימציות יצירתיות בסטוריז.

דרך מעולה להתבלט מהקהל היא להיות יצירתיים ולעודד מעורבות עם הסטוריז שלכם בעזרת אנימציות.

יש אפליקציות מעולות שאיתן ניתן לייצר אנימציות מדהימות כגון MOJO או OVER, ואיתן אין צורך לשכור מעצב גרפי או לבלות שעות בללמוד כיצד לערוך קטעי וידאו.

untitled image
untitled image
untitled image
untitled image

7# השתמשו בסטיקרים ליצירת אינטראקטיביות עם העוקבים שלכם!

הסטיקרים האינטראקטיביים של אינסטגרם גם יעודדו חשיפה לעמוד שלכם, וגם תוכלו לקבל אינפורמציה על העוקבים שלכם – מה הם אוהבים ומה פחות.

השתמשו בסטיקר חידון וסקר, שאלון החדש ועוד.

הסטיקרים האלו יעזרו לכם לקדם את העמוד שלכם, יראו לעוקבים שלכם שאתם מתעניינים בדעה שלהם ותחושה שיש עם מי לדבר מאחורי המסך.

8# שתפו את הפוסטים החדשים שלכם בסטורי עם תוספת new post !

כאשר אתם מחליטים לשתף את הפיד שלכם לסטורי, עם תוספת של המילים "פוסט חדש" או הוספת סטיקר, או בכלל תיוג של העמוד שלכם (אפשר גם לחיצה על התמונה שמובילה לפוסט עצמו) – כל האופציות האלו הופכות את הסטורי ללחיץ ופעיל יותר עבור העוקבים שלכם.

9# ענו חזרה להודעות שיש לכם בעקבות הסטוריז.

נשמע כמו משהו פשוט נכון?

אבל ישנן חברות רבות ששוכחים לבדוק את תיבת הדואר הנכנס שלהם, וכך מחמיצים הזדמנויות לבנות קשרים חזקים יותר עם עוקבים פוטנציאליים שהסתכלו בסטוריז.

קחו בחשבון שכאשר אתם עונים להודעות, אתם למעשה יוצרים תחושה שיש בן אדם אמיתי מאחורי החשבון ושמישהו מאזין ומגיב לשאלות שלהם. בנוסף, זה גם ישפר את המעורבות והחשיפה לטווח הארוך.

האלגוריתם של אינסטגרם לומד מתי אתה בונה מערכות יחסים עם חשבונות אחרים בזכות כמות ההודעות שיש לך בתיבת הדואר.

10# צרו רגעים אינסטגרמים עבור העוקבים שלכם בסטורי.

חשבו על זה כטיפ בונוס, כי הטיפ הזה יכול לקחת קצת זמן נוסף והשקעה תקציבית, אבל בעתיד זה יכול להשתלם לכם!

יצירת "רגע אינסטגרמי" בין אם זה אירוע יחד עם משפיען, פילטר חדש שיצרתם, כוס קפה ממותגת או כל דבר שיכול להיות פשוט וקליל לשיתוף בסטוריז של העוקבים, יעזור להפיץ את שם המותג או החברה שלכם בסטוריז באינסטגרם!

לדוגמא, חברת נספרסו הקימה בית קפה זמני בת"א, שם אנשים יכלו להגיע, לקבל כוס ממותגת עם השם שלהם, וכמובן שזה יצר רגע מאד אינסטגרמי!

untitled image
untitled image

מקווים ש – 10 השיטות שנתנו לכם ישפרו את המעורבות והחשיפה בסטוריז שלכם ויקדמו את העמוד משמעותית!

עד לפעם הבאה…

צוות אינסטה ישראל 🙂

חושבים על קידום עמוד האינסטגרם שלכם?