זמן קריאה: 1 דקה

5 שיטות מעולות לשימוש נכון בהייליטס שעמודים עסקיים משתמשים באינסטגרם!

אז נכון שהתוספות העגולות הקטנות של אינסטגרם איתנו מעט זמן, אך הן בהחלט עשו שינוי משמעותי בעולם העסקים!

כמה מילים על הייליטים – Highlights:

כאשר אתם מעלים סטורי לעמוד שלכם, בעבר הם היו תקפים ל-24 שעות בלבד, כיום ניתן לשמור אותם באופן קבוע בפרופיל שלכם.

ההייליטים הם למעשה אוסף של סטוריז ישנים וחדשים שהחלטתם לשמור על מנת שהעוקבים שלכם יוכלו לצפות בהם מתי שיבחרו.

שימו לב שהמיקום שלהם הוא משמעותי מאד היות והם נמצאים ישירות מתחת לביו ומעל הפיד שלכם. זה הרגע שלכם להשתמש במיקום הזה להוביל את העוקבים שלכם לבדוק ולצפות בהייליטים שלכם ולהשקיע בנראות שלהם בדיוק כמו בשאר העמוד שלכם.

תחשבו שזהו למעשה המשכיות של הביו שלכם, ונותן אפשרות נהדרת לפרסם דברים חשובים שאתם רוצים להראות. תחשבו על ההייליטים כהקדמה לפיד הראשי של האינסטגרם שלכם!

זוהי דרך יצירתית ומקורית להציג את עצמכם ולחשוף עוד מידע שלא יכלתם לעשות בביו, למשוך עוקבים ולקוחות נוספים לעקוב אחר העמוד העסקי שלכם.

1# הציגו את המוצרים שלכם בהייליטים:

חברות יכולות להשתמש בהייליטים בצורה מעולה על מנת לקדם את המוצרים שלהם בכל אחד מהעיגולי הייליטס.

קחו לדוגמא את SLEEP-NO-MORE, חברת ביגוד לילדים @sleep.no.more

בהייליטים שלהם הם מראים דוגמאות שונות וחדשות של המוצרים שלהם, מראים מאחורי הקלעים, הייליט מיוחד שכולל את השימוש בהאשטאג המקורי שלהם ובנוסף את המוצרים החדשים שיש להם.

הייתרון שאפשר להוסיף היום את האופציה של "see more" בסטורי ולהוביל ישירות לאתר החברה.

untitled image
untitled image
untitled image
untitled image

2# שתפו את ההמלצות שנתנו עליכם העוקבים בהיילטיס.

הוסיפו הייליט שמראה ההמלצות שונות של לקוחות שלכם בעקבות מוצר שאהבו, שירות שקיבלו ועוד.

כמובן שאם אתם רוצים לקחת את זה צעד אחד קדימה, הוסיפו לינק קישור לאתר שרואים את כל ההמלצות עליכם.

השימוש בהייליט כזה יהפוך את העסק שלכם לאמין יותר בעקבות המלצות טובות שלקוחות יוכלו להתבונן בהן.

תוכלו גם להוסיף הייליט של כתבות שעשו עליכם "כתבו עלי".

untitled image
untitled image
untitled image
untitled image

3# תערכו את ההייליטיס לפי קטגוריות ותוכן רלוונטי.

גם להקל על העוקבים וגם להפוך את הכל ליותר נגיש, נוח ויפה.

ברגע שיש חלוקה לקטגוריות, העוקבים שלכם ימצאו את מה שהם מחפשים בצורה יותר מהירה וידעו לאן לחזור במידה וירצו משהו נוסף. אם לדוגמא יש לכם עסק שמפרסם תוכן בסגנון בלוג, השימוש בהייליטס הוא דרך מעולה לשתף את התוכן הזה לפי נושאים שונים שכותבים עליהם.

אופציה נוספת לקטגוריות היא חלוקה לפי יצירת קשר, סניפים, בקרוב ועוד…

untitled image
untitled image
untitled image

4# ענו על שאלות של העוקבים שלכם וצרו הייליט של Q&A – שאלות ותשובות.

במידה ואתם מקבלים שאלות שחוזרות על עצמן מהעוקבים שלכם, ממליצים לכם לחשוב על אופציה של הייליט מיוחד עבור שאלות ותשובות. השימוש בהייליט מסוג זה יכול לפתור בעיות עתידיות של לקוחות שלכם, במידה והם יראו את ההייליט הזה ויוכלו לקבל את התשובה שלהם שם.

untitled image
untitled image
untitled image
untitled image

5# שתפו אירועים שהיו ויהיו לכם בחברה, צילומים של מאחורי הקלעים ולמעשה כל דבר שיכול להראות שאתם אמיתיים!

הוסיפו תוכן מהאירועים שהיו לכם, לדוגמא ממסיבת פורים האחרונה שחגגתם בחברה. הדבר הזה יכול להפוך את העמוד שלכם לאנושי יותר, ויראה את המאחורי הקלעים של החברה. בנוסף, תוכלו לשתף אירועים עתידיים שחשוב לכם שידעו עליהם.

untitled image
untitled image
untitled image
untitled image

תוכלו להוסיף הייליט של מאחורי הקלעים או הכר את הצוות. עוקבים אוהבים לראות שיש אנשים אמיתיים מאחורי הכל ושאנחנו לא נשלטים טוטאלית על ידי הטכנולוגיה…

untitled image
untitled image
untitled image

אז נתנו לכם טעימה קטנה ממה שאפשר לעשות עם ההילייטיס על מנת לשפר את הנראות של העמוד שלכם וכמובן איך הם יכולים לעזור לקדם את העמוד העסקי שלכם.

ממליצים בחום להתחיל להשתמש בכלי המדהים הזה שאינסטגרם נתנה לנו על מנת להבליט את העמוד שלכם!

צאו לדרך.

נתראה בפעם הבאה!

צוות אינסטה ישראל 🙂